acorea

random thoughts and little goodies

Dienstag, September 02, 2008

tine 2.0 roadmap updated

we just updated the tine 2.0 roadmap and added more milestones and issues/features to it.

we plan to release the tine 2.0 beta1 (feature freeze) and beta2 (bugfixing, translations and missing unittests) in september.

there is already an outlook on future features (see section "on the horizon").

Labels: , , , ,

3 Comments:

  • At 5:56 nachm., Anonymous Anonym said…

    Was wurde aus den Plänen für den Kalender und das E-Mail-Interface, die ursprünglich ja auch in das Autumn-Release reinsollten?

     
  • At 6:05 nachm., Blogger Philipp Schüle said…

    habe diese beiden punkte gerade hinzugefügt.

    allerdings werden wir sie noch nicht im ersten autumn milestone implementiert haben.

    wir haben noch nicht alle punkte von der "alten" roadmap aus dem wiki in den bugtracker übernommen.

     
  • At 8:31 nachm., Blogger Philipp Schüle said…

    link to roadmap added

     

Kommentar veröffentlichen

<< Home